Reklamacje i zwroty

Reklamacja towaru


Wszelkie reklamacje dotyczące zakupionego towaru należy zgłosić bezpośrednio do Sprzedawcy za pomocą zakładki „Zwroty i reklamacje”, znajdującej się w Panelu Administracyjnym. Dokument można także wysłać pisemnie bezpośrednio na adres Sprzedawcy.

Serwis Ecozoom.pl nie ponosi odpowiedzialności za wysłany towar i nie jest żadną ze stron w procesie reklamacji uszkodzonego towaru, lub towaru niezgodnego z zamówieniem.

Wszelkich informacji na temat trybu, terminu i statusu reklamacji udziela Sprzedawca za pomocą poczty elektronicznej lub listownie.

 

Reklamacja usługi


Reklamację usługi można zgłosić na email: kontakt@ecozoom.pl lub wysłać listownie na adres ECOLEXIM Sp. z o.o. ul. Pawia 6 lok. 97 05-500, Piaseczno. Powinna ona zawierać szczegółowy opis zaniechań ze strony administratorów serwisu. 

Wyżej wymienioną usługą może być nieprawidłowe działanie serwisu lub brak podstawowych funkcjonalności, które uniemożliwiają prawidłowy przebieg tranzakcji pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

Proces reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych od otrzymania wiadomośći. Do terminu, nie wlicza się czasu dokonywania czynności, na które administratorzy nie ma wpływu, w szczególności czasu dostarczania dodatkowych wyjaśnień przez Użytkownika.


W celu poprawienia jakości usług używamy cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu.
Możesz zmienić te ustawienia. Więcej o Polityce Prywatności
x