Najczęściej Zadawane Pytania

1. Nie wiem jak założyć konto na Ecozoom.

Wystarczy kliknąć przycisk „Zarejestruj się”, który znajduje się u góry ekranu po prawej stronie. Na ekranie pojawi się formularz rejestracyjny. Wypełnij w nim wszystkie pola oznaczone gwiazdką. Następnie zaakceptuj nasz regulamin i kliknij „Zarejestruj się w serwisie” na dole formularza. Na podany przez Ciebie adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po jego kliknięciu zostaniesz automatycznie zalogowany jako kupujący.

Chcąc być zarejestrowanym na Ecozoom jako firma i móc sprzedawać należy kliknąć w „Zarejestruj firmę w serwisie”. Dostaniesz się do formularza rejestracyjnego. Wypełnij go potrzebnymi danymi. Po tym możesz już wystawiać swoje produkty na sprzedaż.

2. Chcę zacząć sprzedawać na Ecozoom, jak to zrobić?

a) Po zalogowaniu się jako Klient kliknij w zakładkę „Zostań Sprzedawcą”.

b) Wprowadź nazwę twojego sklepu, a następnie kliknij „Zostań sprzedawcą w serwisie Ecozoom”.

c) Weryfikacja trwa do 48 godzin. Po tym czasie na Twój adres mailowy zostanie dostarczona wiadomość informująca o zakończeniu procesu.

d) Po aktywacji możesz działać w serwisie jako kupujący i sprzedający dodając produkty w zakładce „Zarządzaj ofertą” w „Moje konto sprzedawcy”.

3. Czy aby kupować w serwisie muszę być zarejestrowanym użytkownikiem?

Nie jest to wymagane. Rejestracja daje jednak możliwość ponowienia ostatniego zamówienia, kontrolowania statusu przesyłki i otrzymywania rabatów od sprzedających na serwisie.

4. Mam problem z zalogowaniem się, jak go rozwiązać?

Upewnij się czy poprawnie wpisałeś nazwę użytkownika i hasło – uważaj na literówki i na klawisz Caps Lock. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła skorzystaj z opcji przypomnienia go poprzez wciśnięcie „Nie pamiętasz hasła?”. Zostanie ono wysłane na podany przez Ciebie adres mailowy. W przypadku, w którym dalej nie będziesz mógł się zalogować skontaktuj się z nami. Rozwiążemy problem najszybciej jak tylko będziemy potrafili.

5. Czy za swoje zakupy mogę zapłacić jednym przelewem?

Tak i to bez względu na to od jak wielu Sprzedawców wybrałeś towar. Wystarczy jeden przelew, który zostanie automatycznie rozdzielony pomiędzy poszczególnych kontrahentów.

6. Jak mogę ubiegać się o wystawienie faktury?

W tym celu należy kontaktować się z danym Sprzedawcą, od którego zakupiło się towar. Nie może on żądać opłaty za wystawienie faktury, jest to darmowa operacja.

7. Towar do mnie nie dotarł, jest uszkodzony lub chcę go zwrócić, co mam zrobić?

W kwestii zwrotu towaru/pieniędzy konieczny jest bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą. Jeśli chcesz zgłosić reklamację skorzystaj z naszego formularza do tego służącego. By się do niego dostać wejdź w zakładkę „Reklamacje i zwroty” w profilu Klienta, następnie wypełnij swoje zgłoszenie i prześlij je do nas – zostanie ono rozpatrzone w terminie do 14 dni.

8. Ile zapłacę za przesyłkę?

Każdy ze Sprzedawców indywidualnie ustala koszty dostawy towaru, powinien je też przedstawić na swoim profilu widocznym po kliknięciu w logo firmy w karcie produktu. Można je również poznać po wejściu w „Koszyk”. Przy każdym dodanym do niego produkcie będzie widniał koszt jego dostawy. Jeśli Sprzedawca się na to godzi towar można odebrać też osobiście bez uiszczania za to opłaty.

9. Jak dodawać produkty do swojego sklepu?

Istnieją na to dwa sposoby:

a) Dodanie swojej oferty do istniejącego już na stronie produktu – jeśli towar, który chcesz sprzedać znajduje się już w naszej bazie, to nie ma potrzeby go tam ponownie umieszczać. Wystarczy przypisać mu swoją cenę i ilość jaką dysponujesz. Ta funkcja mieści się w panelu Sprzedawcy w zakładce „Dodaj ofertę”.

b) Dodanie nowego towaru do pasażu – aby to zrobić wystarczy skorzystać z opcji dodania nowych produktów w panelu Sprzedawcy w zakładce „Zgłoś nowy produkt”.

10. Czy sprzedaż produktów wiążę się z pobraniem prowizji?

Tak i jest to jedyna opłata jaką poniesiesz na naszym pasażu. Płacisz wyłącznie za efekty. Cennik prowizyjny dostępny jest na stronie „Cennik”.

11. Jak mogę skontaktować się z obsługą pasażu Ecozoom?

Wszelkie pytania i sugestie prosimy kierować za pomocą formularza kontaktowego, który znajduje się w dziale Obsługa Klienta – Kontakt.

Możesz też napisać lub zadzwonić:

ECOLEXIM Sp. z o.o.
ul. Pawia 6 lok. 97
05-500, Piaseczno

e-mail: kontakt@ecozoom.pl

12. Gdzie mogę zapoznać się z regulaminem pasażu?

Jest on łatwo dostępny w dziale Informacje w zakładce „Regulamin”, lub też pod tym linkiem: www.ecozoom.pl/regulamin

W celu poprawienia jakości usług używamy cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu.
Możesz zmienić te ustawienia. Więcej o Polityce Prywatności
x